Megrendelés és szállítás
Hogyan rendelhetek a webáruházból?
- Válassza ki a terméket:
- Navigáljon a webáruházunkon keresztül, és válassza ki a kívánt terméket. Kattintson a termék részleteinek megtekintése vagy kosárba helyezése gombra.
- Kosárba helyezés:
- A termék oldalán kattintson a „Kosárba helyezés” gombra. A kosár ikonra kattintva megtekintheti és szerkesztheti a kosarában lévő termékeket.
- Pénztár:
- Amikor elégedett a kosarával, kattintson a „Pénztár” gombra. Itt adja meg a szállítási és számlázási információkat.
- Fizetési mód kiválasztása:
- Válassza ki az Ön számára kényelmes fizetési módot.
- Rendelés ellenőrzése:
- Ellenőrizze a megadott adatokat és a rendelés tartalmát. Itt lehetősége van kuponkódot vagy megjegyzést is hozzáadni.
- Rendelés elküldése:
- A „Rendelés elküldése” gombra kattintva fejezze be a vásárlást. Ezt követően automatikus visszaigazolást kap majd a rendeléséről az általad megadott e-mail címre.
- Rendelés követése:
- Amikor a rendelését feldolgoztuk és szállításra kerül, e-mailben értesítjük a követési információkkal. Emellett bejelentkezve a fiókjába is nyomon követheti a rendelés állapotát.
Mennyi idő alatt szállítjátok ki a rendeléseket?
A kiszállítás általában 1-3 munkanapot vesz igénybe.
Mennyibe kerül a szállítás?
Szállítási díjak
Nettó | Bruttó | |
< 2 Kg | 1600 Ft | 2032 Ft |
2-10 Kg | 2200 Ft | 2794 Ft |
10-20 Kg | 2900 Ft | 3683 Ft |
20-40 Kg | 4400 Ft | 5588 Ft |
Szálítási díjak banki átutalás vagy online bankkártyás fizetés esetén
Nettó | Bruttó | |
< 2 Kg | 2000 Ft | 2540 Ft |
2-10 Kg | 2800 Ft | 3556 Ft |
10-20 Kg | 3600 Ft | 4572 Ft |
20-40 Kg | 5400 Ft | 6858 Ft |
Szállítási díjak utánvét esetén
GLS XXL csomag(2m felett) 0-80Kg: 8300 Ft- (nettó), 10541 Ft- (bruttó)
Hogyan követhetem nyomon a csomagomat?
Az online csomagkeresés funkció a nap bármely szakában elérhető: https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes
Termékekkel kapcsolatos kérdések
Van lehetőség termékeket visszaküldeni vagy cserélni?
Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal!
A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A fogyasztó az elállási jogáta) Áru adásvételére irányuló szerződés esetén
aa) az Árunak,
ab) több Áru adásvételekor, ha az egyes Áruk szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott Árunak,
a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított határidőn belül gyakorolhatja, mely határidő 14 naptári nap.
A jelen pontban foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és az Áru átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.
Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.
Elállási nyilatkozat, a fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása
A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy a honlapról is letölthető nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.
A fogyasztó elállási nyilatkozatának érvényessége
Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát határidőn belül elküldi.
Írásban történő elállás vagy felmondás esetén elegendő az elállási vagy felmondási nyilatkozatot elküldeni határidőn belül.
A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta.
Az Eladó a fogyasztó elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően köteles elektronikus adathordozón visszaigazolni.
Az Eladó kötelezettségei a fogyasztó elállása esetén
Az Eladó visszatérítési kötelezettsége
Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre.
Az Eladó visszatérítési kötelezettségének módja
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli.
Többletköltségek
Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, az Eladó nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Ilyen esetben a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn visszatérítési kötelezettségünk.
Visszatartási jog
Az Eladó mindaddig visszatarthatja a fogyasztónak visszajáró összeget, amíg a fogyasztó az Árut vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Utánvéttel vagy portósan feladott küldeményeket nem áll módunkban elfogadni.
A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén
Az Áru visszaszolgáltatása
Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles az Árut haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve az Eladónak vagy az Eladó által az Áru átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó az Árut a határidő lejárta előtt elküldi.
Az Áru visszaszolgáltatásával kapcsolatos közvetlen költségek viselése
A fogyasztó viseli az Áru visszaküldésének közvetlen költségét. Az Árut az Eladó címére kell visszaküldeni. Ha a fogyasztó a teljesítés megkezdését követően felmondja az üzlethelyiségen kívül vagy távollévők között kötött – szolgáltatás nyújtásra vonatkozó – szerződést, köteles a felmondás vállalkozással való közlése időpontjáig teljesített szolgáltatással arányos díjat a vállalkozás számára megfizetni. A fogyasztó által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani. Ha a fogyasztó bizonyítja, hogy az ily módon megállapított teljes összeg túlzottan magas, az arányos összeget a szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani. Kérjük vegye figyelembe, hogy utánvéttel vagy portósan visszaküldött Árut nem áll módunkban átvenni.
Fogyasztó felelőssége az értékcsökkenésért
A fogyasztó az Áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
Amennyiben a vonatkozó jogszabályok szerint az elállási jog nem gyakorolható, vagy csak feltételekkel gyakorolható, a Vásárlót nem illeti meg a kipróbálási célú használat sem.
Az elállási jog az alábbi esetekben nem gyakorolható
Az Eladó kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben:
- a szolgáltatás maradéktalan teljesítése után, azonban ha szerződés fizetési kötelezettséget keletkeztet a fogyasztó számára, jelen kivételi esetre csak akkor lehet hivatkozni, ha a teljesítés a fogyasztó kifejezett előzetes beleegyezésével és annak a fogyasztó általi tudomásulvételével kezdődött meg, hogy elveszíti elállási jogát, amint a vállalkozás maradéktalanul teljesítette a szerződést;
- olyan Áru vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
- olyan nem előre gyártott Áru esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan Áru esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
- romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző Áru tekintetében;
- olyan zárt csomagolású Áru tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
- olyan Áru tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más Áruval;
- olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
- olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
- hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
- nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
- lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
- a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom tekintetében, ha az Eladó a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát, továbbá a vállalkozás visszaigazolást küldött a fogyasztó részére.
Fizetési lehetőségek
Milyen fizetési lehetőségeket kínáltok?
A rendelését kifizetheti a rendelésleadást követően online a Barion szolgáltatásán keresztül, vagy banki előreutalással is az alábbi számlaszámra: 11703006-25996502-00000000
Biztonságosak-e az online fizetések a webáruházban?
A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki.
Visszatérítési és Garanciális információk
Mennyi ideig tart a jótállás a termékekre?
Jótállási jogok
A Vásárló jótállási joga alapján kijavítási vagy kicserélési igénnyel élhet, a jogszabályban biztosított esetekben árleszállítást kérhet, vagy végső soron elállhat a szerződéstől, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
A Vásárló a jótállás iránti igényét választása szerint az Eladó székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és az Eladó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.
Érvényesítési határidő
A jótállási igény a jótállás időtartama alatt érvényesíthető, a jótállás időtartama a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint:
- 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
- 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
- 250 000 forint eladási ár felett három év.
E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár, azonban a fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a Vásárló a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
A jótállási határidő a fogyasztási cikk a Vásárló részére történő átadásakor indul, vagy ha az üzembe helyezést az Eladó, vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
Ha a Vásárló a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.
Fiók és Biztonság
Hogyan hozhatok létre fiókot a webáruházban?
- Fiók regisztráció:
- A webáruházunkon a felső menüsorban keresse meg a „Bejelentkezés” vagy „Fiók létrehozása” lehetőséget, és kattintson rá.
- Adatok megadása:
- Töltse ki a szükséges információkat a regisztrációs űrlapon. Ide tartozhatnak az alapvető adatok, mint a név, e-mail cím és jelszó.
- Elfogadás és Regisztráció:
- Olvassa el és fogadja el az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) és az Adatvédelmi Nyilatkozatot. Ezután kattintson a „Regisztráció” vagy „Fiók létrehozása” gombra.
- E-mail megerősítése:
- A regisztráció után kap egy megerősítő e-mailt a megadott címre. Kérjük, kövesse az e-mailben található utasításokat a regisztráció véglegesítéséhez.
- Fiókbeállítások:
- Miután sikeresen bejelentkezett, látogasson el a fiókbeállításokhoz. Itt módosíthatja a személyes információit, jelszavát vagy preferenciáit.
- Vásárlások nyomon követése:
- A regisztrált fiókkal könnyen nyomon követheti a vásárlási előzményeket, követni és kezelni a rendeléseket.
Hogyan változtathatom meg a jelszavam?
- Bejelentkezés a fiókba:
- Lépjen be a webáruház fiókjába a weboldal tetején található „Bejelentkezés” vagy „Fiók” opcióval.
- Fiókbeállítások elérés:
- Miután bejelentkezett, keresse meg a fiókmenüben a „Fiókbeállítások” vagy „Profil” lehetőséget, majd kattintson rá.
- Jelszó módosítása:
- A fiókbeállítások oldalon keresse meg a „Jelszó módosítása” vagy hasonló opciót.
- Régi jelszó megadása:
- Az új jelszó kiválasztásához először adja meg a jelenlegi, régi jelszavát a megfelelő mezőbe.
- Új jelszó megadása:
- Azután írja be az új jelszavát a kijelölt mezőkbe. Győződjön meg róla, hogy az új jelszó elég erős és biztonságos.
- Jelszó megerősítése:
- Ismételje meg az új jelszót a megerősítő mezőben, hogy biztosan helyesen adta meg.
- Mentés:
- Kattintson a „Mentés” vagy „Jelszó módosítása” gombra a változtatások elmentéséhez.
- Megerősítés:
- Lehet, hogy a rendszer kéri az új jelszó megerősítését, például a bejelentkezés újbóli kérelemmel.
Kapcsolatfelvétel és Ügyfélszolgálat
Hogyan tudok kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal?
E-mail címünk: info@yargen-group.hu
Telefon: +36 20 455 4677
Adók és Vámkezelés
Tartalmazzák-e az árak az adókat?
A webáruházban mind a nettó, mind pedig a bruttó árak feltüntetésre kerültek.