Barion Pixel

Budapesti raktár

+36 (20) 455 4677

info@yargen-group.hu

0 termék – Ft

Gyakran Ismételt Kérdések

Megrendelés és szállítás

Hogyan rendelhetek a webáruházból?
  1. Válassza ki a terméket:
    • Navigáljon a webáruházunkon keresztül, és válassza ki a kívánt terméket. Kattintson a termék részleteinek megtekintése vagy kosárba helyezése gombra.
  2. Kosárba helyezés:
    • A termék oldalán kattintson a „Kosárba helyezés” gombra. A kosár ikonra kattintva megtekintheti és szerkesztheti a kosarában lévő termékeket.
  3. Pénztár:
    • Amikor elégedett a kosarával, kattintson a „Pénztár” gombra. Itt adja meg a szállítási és számlázási információkat.
  4. Fizetési mód kiválasztása:
    • Válassza ki az Ön számára kényelmes fizetési módot.
  5. Rendelés ellenőrzése:
    • Ellenőrizze a megadott adatokat és a rendelés tartalmát. Itt lehetősége van kuponkódot vagy megjegyzést is hozzáadni.
  6. Rendelés elküldése:
    • A „Rendelés elküldése” gombra kattintva fejezze be a vásárlást. Ezt követően automatikus visszaigazolást kap majd a rendeléséről az általad megadott e-mail címre.
  7. Rendelés követése:
    • Amikor a rendelését feldolgoztuk és szállításra kerül, e-mailben értesítjük a követési információkkal. Emellett bejelentkezve a fiókjába is nyomon követheti a rendelés állapotát.
Mennyi idő alatt szállítjátok ki a rendeléseket?

A kiszállítás általában 1-3 munkanapot vesz igénybe.

Mennyibe kerül a szállítás?

Szállítási díjak

NettóBruttó
< 2 Kg1600 Ft2032 Ft
2-10 Kg2200 Ft2794 Ft
10-20 Kg2900 Ft3683 Ft
20-40 Kg4400 Ft5588 Ft

Szálítási díjak banki átutalás vagy online bankkártyás fizetés esetén

NettóBruttó
< 2 Kg2000 Ft2540 Ft
2-10 Kg2800 Ft3556 Ft
10-20 Kg3600 Ft4572 Ft
20-40 Kg5400 Ft6858 Ft

Szállítási díjak utánvét esetén 

GLS XXL csomag(2m felett) 0-80Kg: 8300 Ft- (nettó), 10541 Ft- (bruttó)

Hogyan követhetem nyomon a csomagomat?

Az online csomagkeresés funkció a nap bármely szakában elérhető: https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes 

Termékekkel kapcsolatos kérdések

Van lehetőség termékeket visszaküldeni vagy cserélni?

Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal!

A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A fogyasztó az elállási jogáta) Áru adásvételére irányuló szerződés esetén
aa) az Árunak,
ab) több Áru adásvételekor, ha az egyes Áruk szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott Árunak,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított határidőn belül gyakorolhatja, mely határidő 14 naptári nap.

A jelen pontban foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és az Áru átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

Elállási nyilatkozat, a fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása

A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy a honlapról is letölthető nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.

A fogyasztó elállási nyilatkozatának érvényessége

Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát határidőn belül elküldi.

Írásban történő elállás vagy felmondás esetén elegendő az elállási vagy felmondási nyilatkozatot elküldeni határidőn belül.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta.

Az Eladó a fogyasztó elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően köteles elektronikus adathordozón visszaigazolni. 

Az Eladó kötelezettségei a fogyasztó elállása esetén

Az Eladó visszatérítési kötelezettsége

Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre.

Az Eladó visszatérítési kötelezettségének módja

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli.

Többletköltségek

Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, az Eladó nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Ilyen esetben a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn visszatérítési kötelezettségünk. 

Visszatartási jog

Az Eladó mindaddig visszatarthatja a fogyasztónak visszajáró összeget, amíg a fogyasztó az Árut vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Utánvéttel vagy portósan feladott küldeményeket nem áll módunkban elfogadni. 

A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén

Az Áru visszaszolgáltatása

Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles az Árut haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve az Eladónak vagy az Eladó által az Áru átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó az Árut a határidő lejárta előtt elküldi.

Az Áru visszaszolgáltatásával kapcsolatos közvetlen költségek viselése

A fogyasztó viseli az Áru visszaküldésének közvetlen költségét. Az Árut az Eladó címére kell visszaküldeni. Ha a fogyasztó a teljesítés megkezdését követően felmondja az üzlethelyiségen kívül vagy távollévők között kötött – szolgáltatás nyújtásra vonatkozó – szerződést, köteles a felmondás vállalkozással való közlése időpontjáig teljesített szolgáltatással arányos díjat a vállalkozás számára megfizetni. A fogyasztó által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani. Ha a fogyasztó bizonyítja, hogy az ily módon megállapított teljes összeg túlzottan magas, az arányos összeget a szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani. Kérjük vegye figyelembe, hogy utánvéttel vagy portósan visszaküldött Árut nem áll módunkban átvenni.

Fogyasztó felelőssége az értékcsökkenésért

A fogyasztó az Áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

Amennyiben a vonatkozó jogszabályok szerint az elállási jog nem gyakorolható, vagy csak feltételekkel gyakorolható, a Vásárlót nem illeti meg a kipróbálási célú használat sem.

Az elállási jog az alábbi esetekben nem gyakorolható

Az Eladó kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben:

  1. a szolgáltatás maradéktalan teljesítése után, azonban ha szerződés fizetési kötelezettséget keletkeztet a fogyasztó számára, jelen kivételi esetre csak akkor lehet hivatkozni, ha a teljesítés a fogyasztó kifejezett előzetes beleegyezésével és annak a fogyasztó általi tudomásulvételével kezdődött meg, hogy elveszíti elállási jogát, amint a vállalkozás maradéktalanul teljesítette a szerződést;
  2. olyan Áru vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
  3. olyan nem előre gyártott Áru esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan Áru esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
  4. romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző Áru tekintetében;
  5. olyan zárt csomagolású Áru tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  6. olyan Áru tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más Áruval;
  7. olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
  8. olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
  9. lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  10. hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
  11. nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
  12. lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
  13. a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom tekintetében, ha az Eladó a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát, továbbá a vállalkozás visszaigazolást küldött a fogyasztó részére.

Fizetési lehetőségek

Milyen fizetési lehetőségeket kínáltok?

A rendelését kifizetheti a rendelésleadást követően online a Barion szolgáltatásán keresztül, vagy banki előreutalással is az alábbi számlaszámra: 11703006-25996502-00000000

Biztonságosak-e az online fizetések a webáruházban?

Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki.

Visszatérítési és Garanciális információk

Mennyi ideig tart a jótállás a termékekre?

Jótállási jogok

A Vásárló jótállási joga alapján kijavítási vagy kicserélési igénnyel élhet, a jogszabályban biztosított esetekben árleszállítást kérhet, vagy végső soron elállhat a szerződéstől, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

A Vásárló a jótállás iránti igényét választása szerint az Eladó székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és az Eladó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.

Érvényesítési határidő

A jótállási igény a jótállás időtartama alatt érvényesíthető, a jótállás időtartama a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint:

  • 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
  • 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
  • 250 000 forint eladási ár felett három év.

E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár, azonban a fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a Vásárló a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

A jótállási határidő a fogyasztási cikk a Vásárló részére történő átadásakor indul, vagy ha az üzembe helyezést az Eladó, vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Ha a Vásárló a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.

Fiók és Biztonság

Hogyan hozhatok létre fiókot a webáruházban?
  1. Fiók regisztráció:
    • A webáruházunkon a felső menüsorban keresse meg a „Bejelentkezés” vagy „Fiók létrehozása” lehetőséget, és kattintson rá.
  2. Adatok megadása:
    • Töltse ki a szükséges információkat a regisztrációs űrlapon. Ide tartozhatnak az alapvető adatok, mint a név, e-mail cím és jelszó.
  3. Elfogadás és Regisztráció:
    • Olvassa el és fogadja el az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) és az Adatvédelmi Nyilatkozatot. Ezután kattintson a „Regisztráció” vagy „Fiók létrehozása” gombra.
  4. E-mail megerősítése:
    • A regisztráció után kap egy megerősítő e-mailt a megadott címre. Kérjük, kövesse az e-mailben található utasításokat a regisztráció véglegesítéséhez.
  5. Fiókbeállítások:
    • Miután sikeresen bejelentkezett, látogasson el a fiókbeállításokhoz. Itt módosíthatja a személyes információit, jelszavát vagy preferenciáit.
  6. Vásárlások nyomon követése:
    • A regisztrált fiókkal könnyen nyomon követheti a vásárlási előzményeket, követni és kezelni a rendeléseket.
Hogyan változtathatom meg a jelszavam?
  1. Bejelentkezés a fiókba:
    • Lépjen be a webáruház fiókjába a weboldal tetején található „Bejelentkezés” vagy „Fiók” opcióval.
  2. Fiókbeállítások elérés:
    • Miután bejelentkezett, keresse meg a fiókmenüben a „Fiókbeállítások” vagy „Profil” lehetőséget, majd kattintson rá.
  3. Jelszó módosítása:
    • A fiókbeállítások oldalon keresse meg a „Jelszó módosítása” vagy hasonló opciót.
  4. Régi jelszó megadása:
    • Az új jelszó kiválasztásához először adja meg a jelenlegi, régi jelszavát a megfelelő mezőbe.
  5. Új jelszó megadása:
    • Azután írja be az új jelszavát a kijelölt mezőkbe. Győződjön meg róla, hogy az új jelszó elég erős és biztonságos.
  6. Jelszó megerősítése:
    • Ismételje meg az új jelszót a megerősítő mezőben, hogy biztosan helyesen adta meg.
  7. Mentés:
    • Kattintson a „Mentés” vagy „Jelszó módosítása” gombra a változtatások elmentéséhez.
  8. Megerősítés:
    • Lehet, hogy a rendszer kéri az új jelszó megerősítését, például a bejelentkezés újbóli kérelemmel.

Kapcsolatfelvétel és Ügyfélszolgálat

Hogyan tudok kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal?

E-mail címünk: info@yargen-group.hu
Telefon: +36 20 455 4677

Adók és Vámkezelés

Tartalmazzák-e az árak az adókat?

A webáruházban mind a nettó, mind pedig a bruttó árak feltüntetésre kerültek.